[Autoliste] Re: siksnas

arc arc at intelectuals.net
Mon Sep 24 17:59:56 EEST 2012

Juris Knakis wrote, On 2012.09.24. 12:41:

> Vispār es pats senos laikos, kad rezerves daļas vēl veda katru speciāli,
> pārstāvju
> šeit nebija, centos lietot " Victor Reinz " galvas blīves, kvalitāte
> tiešām bija OK.
> Ja nemaldos , tad iekš <reinz.com> ir pat "product finder", pačeko nu
> gan pats :-)

aha, pachekos ari shito.
vispaar jau te pamaazaam briest doma aatri sakraameet visu apakalj bez
sliipeeshanas un tad skatiities, vai taa ziepe ir lielaaka vai ar sho
pashu buus liidzeets. vieniigais ko var zaudeet ir vienas bliives cena
un neliela pii$$$ pa garaazhu :)
galvas skruuves visdriizaak ka sameklees vecaas origjinaalaas, un shito
leetuci izbaros tolmetam.

liidzarko suutiishana tiks atlikta, jaadodaas uz kaadu bapu vaij api (?)
un jaataujaa beec mineetajiem brendiem.

=)
arc

>     pie viena ari velkomeeti mednieku staastinji, vai veerts pa galvu/bloku
>     diizelim mekleet apmeeram 2x3 mm iztruukstoshu bliives fragmentu starp
>     cilindru uz dzeses kanaalu.

> Es tā saprotu, ka tur no blīves ir atdalījies gabaliņš , un pagaisis
> baisajās
> dzesēšanas apvalka dzīlēs, ja? Mja, IMHO bezceris viņu atrast, lielākie

tieshi taa
> sū..i,
> ko viņš var satrādāt, ir iesprūst atvērtā termostatā, ja līdz turienei
> nonāks ...
> Citu neko iedomāties īsti nevaru.

nu paldies, tadjau viss buus ok