[Autoliste] Re: radari bez foto

Jānis je at ktf.rtu.lv
Thu Sep 20 10:03:30 EEST 2012

Citējot Juris Knakis <lubes at inbox.lv>
Thu, 20 Sep 2012 08:17:54 +0300:

> ================================
> Tieši tā laikam arī ir. Es tā atminu, ka arī krievulaikos praktiski
> vienīgā reize, kad
> ļaudis tā nopietnāk "pārstaigāja" savu auto, bija pirms gadskārtējās TA. Kaut
> toreizējā TA un šodienas bija kā diena pret nakti...

tad jau arī reāli bija iespējams pārstaigāt, ne tā kā tagad, kad tas,
kas atrodas zem pārsega, vairāk atgādina čupā sakausētu SMD detaļu
blāķi, nevis motoru ar dažiem apjaušamu funkciju agregātiem (pēdējā
mašīna, kas atbilst teicienam "prasts kā krievu rublis" bija Opel
Astra, laikam 1992 gada izlaiduma, kur vienīgā mistiskā detaļā bija
benzīna tipa "pārslēdzējs"). Pārstaigāšanas iespēju traģiski ir
ietekmējis arī tas, ka ar vai bez nolūka ir pazudušas praktiski visas
estakādes. Bet nu tas jau šais laikos laikam arī ir mazsvaŗīgi, jo
autoīpašniekam jābūt apaļam, vēlams, iespējami neizglītotam loham, kas
zina tikai ceļu uz sevisu (kur šādus klientus, un īpaši sieviešu
dzimuma, jāj tā, ka mati slejas stāvus).

Tad nu lētāk un vienkāršāk ir darīt kā jau rakstīju - nedaram pilnīgi
neko, pirmā TA - serviss - otrā TA un nikns ģīmis, ja sāk atkal kaut
kur pie..ties.