[Autoliste] Re: laadeklji

Girts Legzdins girts.legzdins at gmail.com
Wed Sep 19 23:39:40 EEST 2012

Nu, mums pe-c g,i-mja l,oti li-dzi-gs viens ira. Nez kur uzradies, bet
ka-dam no mums bija.
UAZiku la-de-jam katru reizi, kad vajag. T.i, kad pa-ris me-nes(us nav
kustina-ti tie divi pusmirus(ie AKB.
p.s. pat varam, iesle-dzot, ziemas rez(i-mu tam la-deklim, iestarte-t to
mega motoru. (protams, ja-bu-t labai aizdedzei un "ja-lec ka- sunim pie
ka-j's" (c))

acidburn