[Autoliste] Re: Fw: Re: Uzmanibu, izmainas celaziimes

Dzintars Misins dzintars at mt.lv
Wed Sep 19 11:51:36 EEST 2012

Problēma bija 20km/h ātruma ierobežojumā Purvciema/ Stirnu ielu savienojumā
kas līdz šim man un daudziem citiem autovadītajiem kalpoja kā alternatīva
Nīcgales / Dzelzavas ielu posmam.Kādu laiku atpakaļ notika Stirnu /
Dzelzavas ielu krustojuma rekonstrukcija kas samazināja caurplūdi virziena
prom no centra uz 1/3daļu (agrāk bija 2/3daļas tagad 1/3daļa ) Pirms Stirnu
/Dzelzavas krustojuma bieži veidojas sastrēgumi. Līdz šim viņus varēja
veiksmīgi apbraukt pa Purvciema / Stirnu posmu.
   Par Salu tilta nobrauktuvi nesaskatu tur īpašas problēmas ja tiek
ievēroti ātrumu režīmi.

DZINTARS