[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

arc arc at intelectuals.net
Tue Sep 18 18:31:10 EEST 2012

Juris Knakis wrote, On 2012.09.08. 8:29:
>     aanu, veel pie neskrieshanas buutisks iemesls ir degvielas cena :-))))
..

> Mjā, tur es tev varētu pievienoties - mūsu famīlijas pēdējos gados
> iecienītais
> Micubaši L200, arī jūtami sāk "rīt" virs 110, bet tas tomēr arī "utilty
> pickup",
> nevis "sport utility" :-) Bet ap 100...ļoti patīkams dzelzis, un, ja vēl
> spoguļos
> raugās ... :-) Citiem problēmu nav!!!

nau ne vainas, tas gan, vieniig tam manam dzelzim ir gan "iisaa"
benzinnieka kaarba, gan "iisie" tilti, kuri vien samazina spidometra
raadiijumu par akkuraat 10kmh. kopaa to visu kompensee lielaaka izmeera
riepas, betnu ar visu to nabaga diizelim pie 90 jau ir teju 3k
apgriezieni ;)) un kurnu veel aatraak... kas tomeer tam motoram nau tas
ekonemiskaakais rezhiims ;))

=)
arc
reizeem tjipa traktorists :D