[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Imants zai at inbox.lv
Tue Sep 11 22:36:25 EEST 2012

Tur jau tā lieta, ka instrukciju var dabūt interwebā brīvi (ijurists.lv,
piemēram), tak viņa ir nevalodā. Tā, kas latviski, nav publiskojama. Tāpēc
jau arī Džeriņam viņu ilgi nedeva.
Bet nevajag cerēt, ka atsaukšanās uz šīs instrukcijas punktiem,
argumentējot pārsūdzību, būs tā antibiotika, kas jūs glābs. Drīzāk jau nē...

zais

2012. gada 11. septembris 21:56 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: