[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Rich richlv at nakts.net
Tue Sep 11 18:47:16 EEST 2012

On 2012-09-11 18:34, lordramex at gmail.com wrote:
> nē lane vēl nenozīme neko :) pēc instrukcijas kas nāk līdz radaram: tam
> rāmim - kas reizēm izskatas kā MS PAINT uzvilkts ir jātbilst šadiem
> tādiem nosacījumiem

vienu instrukciju esmu lasiijis, un tur tieshaam par raami bija. tur gan
bija arii mineets, ka abiem autinja ritenjiem arii jaabuut raamii, kas
iisti neatbilst divritenju transportiem - taa ka hvz, vai instrukcija
nepilniiga, vai arii es bish citu instrukciju lasiiju.

vai taa instrukcija ir oficiaali publiski pieejama ?

> Rich tu taču it kā izglītots cilvēks, tiešām tici visam ko var uzdrukāt
> uz apšaumāmas kvalitātes fotogrāfijas :) ?

no kurienes taas muljkjiibas par izgliitotu cilveeku ? :>

--
  Rich