[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Sep 10 14:27:11 EEST 2012

On 09.09.2012 18:38, JanisD 3ciems wrote:
> jo atmesties vlom, bet taa vietaa
> lai pieveerstu visu uzmaniibu satiksmei - pastiprinaati peetu kruumus.
> saprotu - esmu slikts :D, bet mainiities netaisos. un vismaz uz savas
> aadas audzinosho efektu nejuutu. mans viedoklis - ja grib uzlabot
> satiksmi - radarus izpushkjo, taa, lai var pamaniit pa gabalu. ar
> oranzho kraasu un spuldziishu virteneem. speciaali garaam radaram
> aatri nebraukshu vis.
Vēl ir tāds novērojums, ka 80% stacionāro radaru ietvaru stāv tukši,
tiesa, pamanīt to var tikai piebraucot klāt. Tauta gan tāpat atmetas no
rītiem no reālajiem ~90 km/h uz 80 pie Piņķiem, kur reāli atļautais ir
100. Parasti tik smagi atmetas tieši pa 3.joslu braucošie.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn