[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Sep 9 19:03:33 EEST 2012

kapec agrak pirms CP ekipazas nevienam neienaca prata pieprasit "izpushkjo,
taa, lai var pamaniit pa gabalu. ar oranzho kraasu un spuldziishu
virteneem."? kas, atskaitot to, ka tam aparatam nevar pieciiti iedot, ir
mainijies?
maara

varu piekrist instigater. tie, kas nepaarliecinoshi brauc, tie tagad
bremzee nezheeliigi. par radariem - vietas, kur vinjus sleepj no manas
puses ir kljuvushas biistamaakas. jo atmesties vlom, bet taa vietaa
lai pieveerstu visu uzmaniibu satiksmei - pastiprinaati peetu kruumus.
saprotu - esmu slikts :D, bet mainiities netaisos. un vismaz uz savas
aadas audzinosho efektu nejuutu. mans viedoklis - ja grib uzlabot
satiksmi - radarus izpushkjo, taa, lai var pamaniit pa gabalu. ar
oranzho kraasu un spuldziishu virteneem. speciaali garaam radaram
aatri nebraukshu vis.
ja grib iekaast pikji un satiksmes droshiiba tikai aizsegs - lai
sleepj kaa vislaik.
+ veel tas sviests, ka kaut kaadaas "biistamaas" vietaas liek. pat
zirgam jaasmejas. ljoti labi var noveerot, ka taas biistamaas vietas
ir taas, kur jau gadiem menti bija iecieniijushi sleepties. un tas nav
iisti saistiits ar satiksmes droshibu, bet ar to, ka tajaas vietaas
_var_ nosleepties un kjerstiit aatruma paarkaapeejus. centra varbuut
nav tik traki, bet manaa ikdienas marshrutaa ljoti izteikti.
Janis D, "3-ciems", arii pieliek savu artavinju peedeejaa laika
lielaakajam topikam :D
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem