[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

arc arc at intelectuals.net
Wed Sep 5 22:43:43 EEST 2012

Prichomzs wrote, On 2012.09.05. 14:43:
> A kaa Tu brauc arpus LV? Vai tur Tev viss zinams?
> Manupraat satiksme ir palikusi vienmerigaka, jo visi pieturas pie tiem pashiem +10. Kur cilveki skrien, tad tas i via Baltica. Parsvaraa importa nummuri taa talak no Rigas.

aanu, veel pie neskrieshanas buutisks iemesls ir degvielas cena :-))))
nezinu kaa mazlitraazhas benziinstreebeejiem, bet nopietnam diizelim
atshkjiriiba ir _juutama_.

man pasham ir viens aparaats, kuram taalos gabalos tureeties pie ~ 80 vs
100 -110 ir vismaz 2litru starpiiba uz 100km :-))) paarbaudiits praksee.
turklaat braucot uz 80 ar 3tonnigu treli, eed mazaak, nekaa uz 100
tukshaa :DD

bish mazaakais 6podu turboodiizels, kas tiek izmntots taaliem
skreejieniem gan nekaau starpiibu neizraada, bet tas taapat ir nogriezts
uz 5,5l, un ari ir visai paniiks, kad tiek prasiita peekshnja neplaanota
dinamika...
shim turklaat ir neliels turbiinas defekts, tobish jamaa reizeem
iegriezhaas ar aizturi (neiztirzaajot tehniskus siikumus) un tad reizeem
sanaak kaadu nepacietiigo nokaitinaat negribot ;) jo gadaas ka ieminot
_nav_, nav, nav, un kad nepacietiigas taisaas to seeni apdzit, tad
atveraas kosmosrakjetes cieniigs paatrinaajums atstaajot skreejeeju
taalu  aizmuguree ;>>>

=)
arc