[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Sep 5 14:30:36 EEST 2012

nupat no centra puses braucu uz Vantenieku - ta vien ieklavos pluusmaa, kura
visa vilka uz smukiem apaljiem 70, agrako + 20 vieta. nu smuki tak.
maara

esu gan braucis :) nu nebija ne reizi nekaada 45kmh pa visaam 3
joslaam, kur driixt 70. turklaat uz krastenes ir miljons apgrieshanaas
vietu, miljons smago un miljons visaadu smagi piekrautu businju, kuri
liidz 100kmh neieskrienaas 5s. taapeec satiksme nau ideaala
70-50-70-50 peec ziimeem. bet taa, ka pa visaam joslaam buutu -15 vai
-vairaak, neatceros. droshi vien ir bijis, bet sen. :)

un par "jaaienjem labaa josla" ir aarpus apdziivotaam vietaam ;)

Rinalds