[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Wed Sep 5 08:06:58 EEST 2012

labrīt :)

visiem pēc kārtās,

1) tā kā a cienījamais arc pamanījās nenosaukt vienīgo patiesi nopietno
iemeslu kādēļ sniegavētrā ir pamatoti samazināt ātrumu tad viņa epasts tiek
ievietots kategorijā "wanabee interneta trollis" un ignorēts :)
2) Māras kundzei: par aizsnigušu dodiet ceļu zīmi - manā laikā autoskolā
mācija ka tieši tādēļ tā ir vienīgā zīme ar trījstūra virsotni uz leju lai
varētu atpazīt pat tad kad ir aizsnigusi (tas pats ar STOP ziimi kas ir
unikālas formas)
3) tepat latvijā ir precedents par aizsnigušu ātruma ierobežojumazimi un
fotradaru sodiem- pie garkalnes pārejas uz Pleskavas šosejas - tās dienas
foto protokoli tika atcelti jo šoferim nav jāzīlē kas ir aiz tā aizsnigušās
zīmes vai arī jāapstājas un viņa jātīra(tas irceļa uzturētāja pienākums)
(kā mēs visi labi zinam tad apaļā zīme var būt netikai ātruma ierobežojusm
bet arī citu ierobežojumu atcelšana, vai zīme braukt tikai taisni un palabi
:)) tika pierādīts ka aizsnigusi un nenotīrīta zīme ir pielīdzināma ar
maisu aizklātai zīmei un pat ja viņu kāds ir aizklājis nepamatoti
(pajokojis) tad tā nav šofera problēma, iedomājie uz tā pašas šosejas taja
pašā vietā bērneļi pajokos un samauks smukus melnos maisu ko par 50
santīmiem var nopirkt katrā veikalā - jā situācija stulba, bet ka šoferis
var zināt katur neplānojs kādas satiksmes izmaiņas un tādēļ tās zīmes ir
aizklātas - viņš vadās pēc tā ko redz uz ceļa. attiecīgi šoseja, zīme
aizklāta tātad atļautais 90, jeb ja mēs pieejam tam visam kā ieprekšminēja:
zīmes neskatos nesmu paŗliecināts un sabremzējos, tad jau visur
jāpārveitojas uz 30 a varbūt puskilometru atpakaļ bija zīme ko
nepamaņiju....

būsim saprātīgi un cienīsim viens otru, ja jau reiz neesi par kaut ko
pārliecināts tad nepastāvi uz to ka es taču neko neparkāpju iekrampējkos
stūrē un braucu pa kreiso joslu ar -25km/h no atļautā tak norijat to krupi
ka kāds var /grib pabraukt ātrāk par jums, lai skrien - ja bruakšanu ar
atļauto ātrumu ātrāk par kādu nav pamanījis zīmi var vispār uzskatīt par
skriešanu ?

lai jums visiem produktīva diena.

M.