[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Sep 5 00:36:07 EEST 2012

zini, kad gulesu kapinjos, bus vienalga, ka gajeju parbrauktuve vai dodiet
celju bij aizputinata. tas miitiskaas fuures nav arguments. ja taa ziime ir
kruumos, tad UZREIZ dod zinju pasvaldiibai un lai taa griez tos kruumus
nost. piem, Riigaa jaazvana uz Satiksmes vadibas centru - 80003600 un viss
notiek. vai luksafors nedarbojas vai ziime kaada apskaadeetaa. pieglabaa to
numurinju sava moblja - lai velak nav atrunu, ka, ai, numuru no galvas
nezinu un vispar - lai citi zvana.
maara

Starp citu, pie $SUBJ atgriežoties, vai foto radaram, kurš piedod ne
vairāk kā +3 km/h, varēs iestāstīt, ka zīmei [30] priekšā bija
nostājusies fūre, zīme bija aizputināta, ieaugusi krūmos, labdaru
nolauzta vai tamlīdzīgi?
Es pēc mēneša vairs neatcerēšos kas tur tai dienā bija noticis ar zīmi
(lai pārsūdzētu), galu galā, varbūt attiecīgo posmu braucu pirmo reizi
un nezinu, ka tur dziļi krūmos noslēpta zīme. Policistu kungiem ta
vismaz var pavaicāt, lai zīmi uzrāda...

2012. gada 4. septembris 22:25 lordramex at gmail.com
<lordramex at gmail.com> rakstīja:
> autopilots nepiefiksē ?
>
> zīmēs tomēr taču ir jāskatās pat par spīti tam ka brauc tur katru dienu ?
>
> ja reiz nepamanīji zīmi un neesi doršs tad lūdzu dari to sabremzēšanos
> labā
> malājā joslā, tikai problēma ka pārējiem ir aitu bara instinkts :( jo
> visticamāk arī viņi neskatās zīmes (seko smaga nopūta)..
>
> neapgalvoju ka arī pamanu 100% zīmes vienmēr (gan jau ka kāda viltīgi koku
> zaros paslēpusies arī man ir gājusi secen), bet nu kautkā cenšos tomēr
> viņas
> ieverot/pamanīt

> [...]

Karlis