[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Tue Sep 4 21:15:23 EEST 2012

a kur probleema? ciinies, lai uzliek minimaalaa aatruma ierobezhojumu
off-peak stundaas :) bet kaapeec ir jaameegjina lociit likuma
ieveeroshanu? patreiz uz tilta ir ierobezhots maximaalais aatrums,
minimaalais ne. taapeec 45kmh tur nav paarkaapums, bet 75 ir. ar
likumu ir aizliegts braukt aatraak par 70kmh, a "lai visi brauc 70"
*tev gribas*. sajuuti atshkjiriibu? :D
nebraucu gan biezhi pa vantenieku, bet neesu noveerojis masveida
sabremzeeshanos liidz 45 ne tur, ne uz salenieka un d-tilta, pa kuriem
es braucu biezhaak. jaa, atmetaas no 85-90 uz 65-75, bet tas ir
normaali :)

pagaajusho nedeelju seedeeju gaidiiju siikos no treninja, atrados
dziivojamaa zonaa kjekavaa. taadu, kam pie skolas esoshais guljoshais
policists bija pieraxtiits "trampliins, met" bija kaadi procenti
10-20. ljoti daudzi neesaajaas vismaz ar divkaarshu, triiskaarshu
atljauto aatrumu. vajag fotoradarus, vajag... un biezaa slaanii vajag
:) uz katra stuura pa mentam tureet ir paaraak daargi. tikai ne kaa
pierasts "sia latviя", kad radarus uztic saveejiem slaukt naudu, bet
normaali, lai valsts iepeerk un uzstaada tos radarus. atpelniis ljoti
aatri, pat ja bankaa krediitu njems. :)

2012/9/4 lordramex at gmail.com <lordramex at gmail.com>:

> atļaušos oponēt esmu ar mieru piekrist +5kmh sodīšanai taja brīdi kad sāks
> paralēli drāzt tos mīkstos kas nevar normāla saulainā sausā diena pabraukt
> ar atļauto ātrumu
>
> tipiska vieta vanšu tilts virzienā uz pārdaugavu, nezkāpec lai gan tur ir
> atļautais 70 regulāri bars visādu mīksto atmetās uz 45 (tieši pretīm
> radaram) (ja neesi pārliecināts neapdzen, pārfrāzējot, neesi pārliecināts ka
> vari pabraukt, izmanto www.rigassatiksme.lv )
>
> kad tiem sāks rakstīt policijas ekipāžas sodus par nepamatotu satiksmes
> kavēšanu, tad esmu ar mieru akcepet ka radars zibeņno no +5

> [...]

Rinalds