[Autoliste] Re: fotoradariem +15km/h !!!

Prichomzs prichomzs at gmail.com
Tue Sep 4 17:04:48 EEST 2012

Ari nebalsoshu.
Manuprat ta ideja ir nepareiza. CP darbinieks shauj no +10, tb soda, kamer FR tikai no +15.
Teoretiski FR tiek likti bistamaas vietaas, kur nepiecieshams samazinaat atrumu nepartraukti. CP tipa kruizee apkaart un njem uz atrumu dazhaadaas vietaas, kur vareetu but bistami un varetu ari nebut. Es ta lidz galam nesaprotu, kapeec Timrots un veel 5k ljauzhu grib abaam rokaam panaakt lielaaku aatrumu tieshi bistamajaas vietaas, jo buus zinaams, ka tur driikst maukt ar +14, kameer visu citur var uzrauties ari ar +10 un idejiski ari mazaak.
Manupraat +10 visur un miers. Ja mani ar +10 var nolikts malaa CP, tad lai var ari FR piesutit rekjinu.

Var protams diskuteet vai visi FR ir tiesham bistamaas vietaas, bet vai dazhu nelogjisku vietu deelj ir japadara tieshaam bistamas atrakas? Man shkjiet, ka tas nav taa verts.

Prichomzs