[Autoliste] Re: Fwd: Re: Saule lec, varde lec, opelis arī lec, bet lēnām

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Sun Sep 2 12:55:19 EEST 2012

Konkrētais tautas daiļamata meistars dzīvo Melnsila ielā - remonta skāde
pieļauju, ka standarta 50Ls (vismaz tik man izmaksāja Tovera sūkņa remonts
pie viņa). Tak tur sākas drusku cita epopeja - jo var sākt atšķirties
izdotais spiediens no pasē ierakstītā, attiecīgi, pastāv iespēja paraut
līdzi visādu citādu šņagu. Tak - tas varbūt tikai dīzeļiem tā. Katrā ziņā -
man Melnsilielas onka 2x sataisīja Tovera sūkni - pa vidam es paspēju
nomainīt spiediena regulatoru, pēc kā nospļāvos un ieguldīju ~190Ls jaunā
sūknī. Vecais saremontēts stāv šķūnītī un gaida kādu nebaltu dienu ;)

/Reinis