[Autoliste] Re: Saule lec, varde lec, opelis arī lec, bet lēnām

Krisjanis Ozolins ozolins90 at gmail.com
Wed Aug 29 20:19:46 EEST 2012

Nu nez tika Finlandee liets e95e10 taa laikam saucās kurā ir 10% spirta un
nekas :)
tas gan 15 gadus vecā dzelzī, un vel kas jocīgi ar Ekogāzes pilnu balonu
(46l) total 480km
bet ar pilnu balonu kas pildīts LPG Norge 540km

Krishs
tagad zinu kapēc vajag savienojumu gāzes uzpildei pieķēdēt...... blondīne