[Autoliste] Re: Uzmanibu, izmainas celaziimes

arc arc at intelectuals.net
Tue Aug 21 13:58:02 EEST 2012

Māra Niedra wrote, On 2012.08.21. 11:25:
> Tur nav trīs b/d, piecas skolas un vēl vājinieku nams? Es par nesen
> runāto, ka "vietējie labāk zin KĀPĒC vajag".
> Mūsu un piegulošās ieliņas ar nesen tika pie šāda apzīmējuma un lab'
> vien ir - visādi "tranzītnieki" lidoja cauri, kad Krūzes iela sastrēga,
> tak uz tādas (es par mūsējo, Bajāru nav tik traki) mazas ieliņas 50 ir
> vismaz divreiz pa daudz.
> maara

a tas normaali,
man ari patiik sastreegumus un vispaar catot pa mazielaam, un piekjert
sevi pie nepaaraak glaimojoshaam domaam par tiem kas tur velkaas vai
kauko chammaajas,
bet ja man gar seetu saak lidot visaadi diikdienji, tad domas mainaas
pilniigi preteeji :-)))))
tapeec censhos izmainiit situaaciju pirmajaa gadiijumaa, jo otrajaa
domas nemainiisies :)

=)
arc