[Autoliste] Fw: Re: Uzmanibu, izmainas celaziimes

Dzintars Misins dzintars at mt.lv
Tue Aug 21 13:34:47 EEST 2012

Es vel saprotu privāt māju apbūves rajonus. Bet padarīt Rīgas sešus
kvartālus un četras samērā nozīmīgas ielas tikai priekš gulēšanai derīgām es
uzskatu tas ir noziegums pret Rīgu. Pie tam Stirnu ielas sākumā visām
daudzzīvokļu mājām ieejas ir no lielajiem iekšpagalmiem kur sīči var arī
spēlēties. Uzrakstiju vēstuli uz RDSD redzēs ko atbildes.  Ja pamatojums
neapmierinās būs vien tālāk jācīnas.

DZINTARS