[Autoliste] Re: Uzmanibu, izmainas celaziimes

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Aug 21 11:25:20 EEST 2012

Tur nav trīs b/d, piecas skolas un vēl vājinieku nams? Es par nesen runāto,
ka "vietējie labāk zin KĀPĒC vajag".
Mūsu un piegulošās ieliņas ar nesen tika pie šāda apzīmējuma un lab' vien
ir - visādi "tranzītnieki" lidoja cauri, kad Krūzes iela sastrēga, tak uz
tādas (es par mūsējo, Bajāru nav tik traki) mazas ieliņas 50 ir vismaz
divreiz pa daudz.
maara

Vakar atklāju vēl vienu potenciālo policistu barotni - Bajāru ielā (tā ir
tā, kas pie Vidzemes priekšpilsētas izpilddirekcijas krustojas ar Brīvības
ielu). Zīmi "dzīvojamās zonas beigas" pamanīju, jau griežoties ārā no Bajāru
ielas - uz  Tālivalža ielu. Tur ir normāla neliela ieliņa - braukt tur uz 20
km/h ir absurds.
Vineta