[Autoliste] Re: Zupometrija

Ginc ginc at pie-dabas.net
Mon Aug 20 13:52:23 EEST 2012

Tas vēl īsti par diagnostiku nav uzskatāms :) Tādi paziņojumi mēdz
uzmesties arī citu iemeslu dēļ. Vajag pārbaudīt reāllaikā datus kas nāk
no zondes, un to atbilstību motora darbībai. Parasti pietiek nedaudz
pabraukāt ar pieslēgtu datu skeneri, ja tam ir šāda funkcija.
Oscilogrāfs ar der, bet tur diezko nepabraukāsi apkārt, nākas uz vietas
gāzēt.

G.