[Autoliste] Re: Zupometrija

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Mon Aug 20 11:30:37 EEST 2012

zonde paliidz motoram straadaat peec iespeejas efektiivaak. ja
nestraadaa, tad tiek iesleegts kaut kaads videejais rezhiims, motors
darbojas, viss +/- ok, bet pateerinjsh var pieaugt, sveces nomelneet,
katalizators aizaugt utml. nav teikts, ka tas notiktu aatri, tomeer
labaak, ja zonde dara savu darbu :). es gan pats esmu vismaz gadu
braucis ar nestraadaajoshu zondi, bet braucu pamataa ar gaazi un
gaazei zonde nav vajadziiga :).
Janis D, "3-ciems"
Cita Omega
Honda Dominator + veel shis tas uz 2 ritenjiem