[Autoliste] Re: Zupometrija

agrisp agris.listes at gmail.com
Wed Aug 15 14:18:20 EEST 2012

Gaisa mērītājs tika baudīts? Beigta lambda šitādu slāpšanas efektu
šķiet neizraisīja.
Par lambada zondēm uispār bija stāsc, subrim viņas oriģinālās ir/bija
DAAAUDZ dārgākas par minētajiem 85Ls, tika ieņemta žiguļa bosch lambda
un vadi savienoti, tā ar nobrauca atlikumu sava mūža pie manis apmēram
4 gadus un ar ejošu pārdevu.
MAF gan vēl tika mainīts.

agrisp