[Autoliste] Re: Uzmanibu, izmainas celaziimes

Rich richlv at nakts.net
Wed Aug 15 10:48:42 EEST 2012

On 2012-08-15 10:34, agrisp wrote:
> Tagad jau laikam katrā pagalmā nobraucot šitos liek, cilvji neievēro,
> tāpat kā labās rokas likumu.
> Bija te vasaras sākumā 20m dzīvojamā zonā iebraukuši divi apvidnieki
> viens otru uz masu ņēmuši un vēl busiņā ielidojuši.
> Izskatījās ka krutākais no apvidniekiem bij labo roku noignorējis no
> ielas iebraucot. Sen tās zīmes prasījās.
> Kurš gan vēl atceras kāds bija atļautais ātrums "dzīvojamā zonā"?

oi, to veel atceras. ko neatceras - ka shie pashi noteikumi ir speekaa
daudzdziivoklju maaju pagalmos, staavvietaas un fufeljstacijaas. pat tik
ljoti neatceras, ka tauree virsuu :D
man taa shkjiet, ka vajag panjemt cp ekipaazhu un likt vinjiem
pabraukaaties pa alfas staavvietu. ar kaut kaadu apruuseejushaaku autinju :)

> agrisp

starp citu, vai rdsd kaut kur izzinjo eertaa formaataa visas izmainjas ?
mekleeju vinju lapaa, neko neatradu.

toties atradu shaadu :)
http://www.rdsd.lv/?ct=webcam

--