[Autoliste] Re: grilu foto laika limiti

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Aug 9 09:57:10 EEST 2012

pat ja ta butu taisniba (kam es nepiekritu – tas mums piemajas tuvakais/visbiezak garambraucamais radars), lai ta ari butu – paatrinoties tik tuvu gajeju parbrauktuvei, soferits to gajeju nujau toc redz un paspes sabremzeties kudis labak, ka mocijot no Ventspils ielas zaljaa.
maara

joiipashi forshi uzlabo droshiibu Lielirbes iela pirms tilta virzienaa uz centru - visi sabremzeejas un pectam min tieshi pirms gaajeeju parejas griida, ka tam verkjim pabraukushi garaam :)
  gajeejiem "daudz dorshaak"
  Vai tiešām VISI tā dara? Es personīgi to nedaru, jo uzskatu, ka vadītājs, kurš redzot, ka tuvojas
  gājēju pāreja, "dod grīdā", ir vienkārši prātā apdalīts! :-)

  un par to piedepo 70 autobusu vinji laizh pa mistisku shauru ielinju un tad briinas ka vishtur no kautkurienes lien araa pa 20m garu ieskrieshanas joslu, nez kastraucee vinju laist pa lielirbes ielu
  Vispār autobuss ir iedzīvotāju ērtībai, ne citu autovadītāju. Tāpēc tas maršruts tāds arī ir veidots. :-)
  Ruu