[Autoliste] Brivibas/Lielvardes

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Thu Aug 9 09:33:06 EEST 2012

Atvainojos par offtopic.
Vai visi klātesošie zin ka Brīvības/Lielvārdes krustā tagad VUC pirmā joslā ir labais pagrieziens un tikai?
... šodien viens ceļa zīmes nelasoš FP-21 Raudi(kurš pats sev gan jau šķiet ļoti veikls un ātrs) deva taisni pāri, ciest nevaru lieku bremzēšanu(tm)
p.s. un nobraucot no tallinas šosejas uz pleskavas šoseju lūdzu ievērot dalījumu joslās arī ja šķiet, ka esi vienīgais uz ceļa, nevis lepni maukt pa vidu(tm), ir cilvēki kas tajos līkumos nebremzē(tm)...

ar cieņu GirtzB, spameris parastais 12ls/100km...