[Autoliste] Re: grilu foto laika limiti

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Aug 8 18:55:00 EEST 2012

tur IR jau izbuvets vienkars risinajums - no visam pusem pa kreisi griest NE
un viss notiek.
Jaunmoku-Ventas-Lielirbes Tu pats nupat nespeji pielietot, preteja virziena.
nav visas celjmalas jaaplime ar kartem, drikst tas pasi iegadaties un
vakara, smadzenes alu mercejot, papetit.
maara

On 08.08.2012 15:32, lordramex at gmail.com wrote:
> man gan domajas ka tur vairaak ir cepiens ka ar vienkaarhsu risinaajumu ir
> iespeejams likvideet stuukjus uz ventspils ielas pie izbraukshanas uz
> Lielirbes :)
Jūtami mazināt, jo uz katru zaļo pa Ventspils ielu taisni grib braukt
aptuveni 3 auto, bet kādi 7 paspēj nogriezties uz Lielirbes ielu pa
kreisi. Pat, ja kaut viens auto aizbrauc garām kreisā gribētājiem, tad
krustojuma caurlaides spēja ir palielināta par 10%, a tur tikai 5
kvadrātmetrus asfalta vajag uzvilkt.

Tāpat derētu info zīme uz Ventspils ielas īsi pirms Jaunmoku virzienā uz
Imantu, kurā varētu norādīt, ka uz centru var tikt ne tikai stāvot
megakorķī līdz luksaforam, bet arī nogriežoties uz Jaunmoku > Ventas >
Lielirbes. Taisni žēl paliek tos, kas nezin šo lielisko apbraukšanas ceļu.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn