[Autoliste] Re: grilu foto laika limiti

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Aug 8 12:51:34 EEST 2012

On 08.08.2012 12:38, lordramex at gmail.com wrote:
> es nekur nesaku ka nav jaamaksaa,parkaapu samaksaashu :)
>
> un manupraat satiksme ir nevis leenaaka, bet saraustiitaaka palikusi
> kas nu nepavisam neuzlabo droshiibu.
>
> joiipashi forshi uzlabo droshiibu Lielirbes iela pirms tilta virzienaa
> uz centru - visi sabremzeejas un pectam min tieshi pirms gaajeeju
> parejas griida, ka tam verkjim pabraukushi garaam :)
> gajeejiem "daudz dorshaak"
>
> yeah sure :D
>
> un par to piedepo 70 autobusu vinji laizh pa mistisku shauru ielinju
> un tad briinas ka vishtur no kautkurienes lien araa pa 20m garu
> [...]
Davai, labāk pacepjamies par to stulbumu, kas ir Lielirbes/Ventspils
krustojumā, kad pat Ventspila ielu no Zoļika braucot jātiek pāri, bet
nevar, jo krustojums atstāts šaurs, kuru aizņem tie, kas griež uz
Daugavas pusi.

Otra vieta ir Salenieka gals centra pusē, tur labu laiku jau kviec
nepieciešamās izmaiņas uztaisīt tikai 2 joslas taisni, bet 2 labējās
palaist tikai pa labi, vienu uz Vecrīgas pusi, otru uz Krasta ielu. Tur
burtiski vajag tikai 20 kvadrātmetrus asfalta uzlikt un līnijas sazīmēt.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn