[Autoliste] Re: grilu foto laika limiti

lordramex at gmail.com lordramex at gmail.com
Wed Aug 8 11:00:20 EEST 2012

prieksh Šveices leeti esi ticis cauri imho :)

es jau nesaku ka nevaig tos radarus - tik man vairaak patiktu ja vinjus
ieviestu pati valst bez kaut kaada privaataa otkata :) un tad ar nebuutu
tik traka cepshanas par to vai sleepj nesleepj tos verkjus un vai vinji ir
vietas kur jaabuut vai kur nav jaabuut. bet nu policija sava vadiiba un
shiem savs funktieris :)

M.