[Autoliste] Re: Mazliet jocīgs jautājums

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Tue Aug 7 15:09:14 EEST 2012

On 07.08.2012 14:33, Rich wrote:

> nederees, jo (a) nebrauca;

Bet ja nu brauca - ar 0.05 km/h? :)

> (b) nebija "bez vajadziibas" :)

Nezinu, nezinu... Man kādreiz mācīja, ka, nogriežoties pa kreisi, tieši
man ir visus jāpalaiž. Arī tos, kas brauc man pretī. Nevis otrādi.
Un tāds palaidējs nevietā ne tikai apmierina savu izpalīdzēšanas vēlmi,
bet arī ne pārāk ievēro CSN 6. un 10. punktu.

> bet taa pa lielam imho tur vispaar ne par ko piesieties nevar. varbuut
> kaads apstaasies, lai palaistu citu transporta liidzekli, kaads cits -
> piilju gjimeni, veel kaads cits beernus...

Hmm... Tātad es apstāšos savā joslā aiz nepārredzama līkuma, palaidīšu
pīļu ģimeni, un tas, kurš man iepiļīs pakaļā, būs 100% vainīgais, jo
nebūs izvēlējies drošu distanci? Cool. Nez, vai apdrošinātājiem šādus
gadījumus bieži sanāk redzēt? Varētu būt elegants veids, kā tikt vaļā no
apnikuša auto.

IMHO pa lielam situācija ir identiska tai, ar kuru laikam būs
sastapušies praktiski visi, kas ir ceļojuši ar auto Rietumeiropas
virzienā. Brauc pa šoseju, un pēkšņi ieraugi stāvošas kolonnas galu.
Pareizak sakot, to, ka kolonna stāv, saproti no tā, ka visiem deg
avārijas signalizācija. Un tad nez kādēļ nerodas jautājums, kādēļ vajag
a) iemīt bremžu pedālī b) pašam ieslēgt avārijas signalizāciju. Jo zini,
ka savādāk, pat ja pats veiksmīgi nobremzēsi, vari saņemt nepārprotamu
sveicienu no aizmugurē braucošajiem.

veel viens...

P.S. Teorētiski jau man šobrīd nav ko cepties - ja reiz te pašrocīgi
rakstu, tātad viss beidzās bez nopietnām sekām. Tikai - nu nebija
patīkama tā sajūta, kad pats esi apturējis tos 2000+kg no 90 km/h uz 0
un domā, vai tūlīt nesekos tas nepārprotamais sveiciens no aizmugurē
braucošā...