[Autoliste] Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Jul 29 23:28:36 EEST 2012

On 2012.07.27. 16:20, Rich wrote:

> shite es pilnu teikumu nespeeju saskatiit ;D
Tad ejam pa posmiem:
1. Lai nebūtu lietvārdu pārdaudzums, tad manā teikumā otro reizi ir
izlaists "krustojums" tieši teikuma beigās.
2. ar "pārējo ielu regulēto (krustojumu)" tiek aizvietota parasti šajā
vietā pielietotā konstrukcija "xxx ielu".

;-)

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn