[Autoliste] Re: Fw: Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

Rich richlv at nakts.net
Wed Jul 25 14:44:37 EEST 2012

On 2012-07-25 14:14, Māra Niedra wrote:
> kapec BUTU uzskatams? paties' slinkums pasai meklet pamatojumu tam, ko
> nekad tur neesmu saskatijusi.

http://www.likumi.lv/doc.php?id=90585

1.24. krustojums — vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi
vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409.ceļa
zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno
brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz
vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma,
stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

velkam liinijas. 2 krustojumi man tur nu nesanaak nekaa. ja nu vieniigi
kaads pazinjotu, ka sharlotes piekljaujas miera (man taa nesanaak
joprojaam ;) ), bet tad savukaart mees uz briviibas nogrieztos no miera.

  Rich