[Autoliste] Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

Rich richlv at nakts.net
Wed Jul 25 13:31:09 EEST 2012

On 2012-07-25 13:12, lordramex at gmail.com wrote:
> vispaar jau ir gan oficiaalas atbildes
>
> gan no RDSD gan no CSDD
>
> http://laacz.lv/2012/07/23/krustojums-ar-luksoforu-bet-bez-luksofora-2/
>
> un tur taa ar saka ka jaabrauc vadoties peec ziimeem ja es pareizi
> izlasiiju abas atbildes

ir, ir. bet man nepatiik kjeediites rezultaats.

ja tas ir viens krustojums (man peec csn sanaak viens - kaa jums ?), tad
tas ir reguleejams vai nee. reguleejamaa krustojumaa priekshrociibas
ziimes nav speekaa. shajaa krustojumaa ir luksofori = reguleejams. 20ls
vai cik tur n.r. dabuuja.

"jaukts" kurstojums, kur dazhi atzari ir reguleejami, dazhi nee, it kaa
nav defineets (varbuut nemaaku atrast ?), taatad taads neeksistee.

kaads buutu pamatots atspeekojums uzliktam sodam ?

> M.
  Rich