[Autoliste] Re: Kā brauksiet? (Šarlotes-Brīvības krusts)

arc arc at intelectuals.net
Wed Jul 25 00:47:48 EEST 2012

Māra Niedra wrote, On 2012.07.24. 23:54:
> Palasot tos komentarus, jabrinas, ka tur tik reti ir avarijas - tik
> dazadi viedokli par vienu suda ielinu, kuras izbrauktuvi regule viens
> vienigs apgazts trissturis, kurs ari jaievero. Allaz saku -
> visbistamakie ir nevis nezinataji (jo tie uzmanas), bet gan "zinataji",
> kuri dara ar savu "patiesibu". Dajebkura joma.
> maara

oho, komentaarus nelasiiju, bet viedoklis protamska ir :) savulaik tur
biezhi sanaacis griezties, un esu uzmaniijies gan, bet ne taapeec ka
nezinu, bet taapeec ka pie dodiet celju vispaar jaauzmanaas vairaak kaa
citaamreizeem ;) a griezties, figvinjzin, pienjemsim la 50% gadiijumu
sanaacis pie sarkanaa (krustojumaa):)

=)
arc