[Autoliste] Re: Sods no Itālijas

Martins Leitass Martins.Leitass at lattelecom.lv
Thu Jun 28 00:33:17 EEST 2012

Pēc tik ilga laika viņi var uzkārt uz naglas. IT ir termiņš sodīšanai gads, bet EU tiesa pateica, ka ņefig tā nebūs un max termiņam būs būt kādi 6 vai 7 mēneši.
Man tā arī gala sods neatnāca, bet tikai pēc 6 mēnešiem administratīvā maksa par manas infas nodošanu IT varas iestādēm.
Pats tad sāku meklēt kāds būs sods un uzdūros gan EU tiesas spriedumam, gan citiem bēdu brāļiem.

Kopumā viss izlasītais man krietni ir atsitis domu doties pie tiem bauriem ar īrētu auto.

mazais