[Autoliste] Re: Krāsa uz auto

arc arc at intelectuals.net
Wed Jun 20 22:10:57 EEST 2012

Martins wrote, On 2012.06.20. 16:56:
> Ja lietus nav gaidāms - varētu derēt tas marķieris, ar kuru ir domāts
> rakstīt uz tāfelēm un pēc tam nodzēst ar švammi.

mhm, betnu stipri jāskatās marķiera saturs, un jāietestē uz kāda veca
spārna :)
man te kaimiņš mēneša sākumā maniem sikajiem iedeva lielu resnu sarkanu
flomīti lai, ja nau ko darīt, var iet apzīmēt viņa veco pasātu, ņēmas
tur visu dienu un visiem bij miers :-))))  nozīmēts no vienas vietas.
bet tak nupat jau stiipri pabalojis un knap salasāms lietū un vēja,
īpaši horizontālās vismas. pabraucot ar pirkstu smuki nāk nost. betnu
kas tas bi pa flomīti - nau ne jausmas :)

=)
arc