[Autoliste] Re: m?

arc arc at intelectuals.net
Wed Jun 20 21:59:01 EEST 2012

Rich wrote, On 2012.06.20. 14:57:

> vaavermails atsuutiija utfu, staastot ka tas esot win-1257 nezkaadeelj

oi, paldies, pats tik nupat pamaniīju kas man tur sanācis ;) bij jau
vienbrīd aizdomas viens no jaunumiem varētu būt listeslasaamaa
vaavermaila laviešvalodas apguve, bet kā izrādās - neveiksmīga :)

nujaa, shodien kāreiz biju aizkratiijies līdz Vamotoram piekraut
eļļaskannas, kur golfiņš pēc neliela pārdomu brīža pieprasīja rutuālas
darbības ar vadiem :) kāreiz sanāca brīdis ietērzēt ar Ventu un nu
izstās ka visai drīz vairākās tehnikas vienībās sāks skaloties xlc-pg :)
viss kas notiek, notiek uz labu.

=)
arc