[Autoliste] Re: Sods no Itālijas

janis.prusis at riga.lv janis.prusis at riga.lv
Wed Jun 20 16:37:27 EEST 2012

Itāļu aktivitātes šajā jomā ir pamatīgas un ne vienmēr pamatotas. Pagājušā gada nogalē saņēmu rēķinu par, ja pareizi atceros, 30eur par apstāšanos Pizā, lai arī tur tikai policisti uz mani šķībi paskatījās, ka braucu gar stadionu futbola spēles laikā. Pārsūdzēt, kā saprotams, man nav bijis iespēju un arī diez vai es to arī izmantotu, ja šāda iespēja būtu bijusi. Pieņemu, ka viņiem vienkārši ir Acs uz nomas mašīnām – garantēts ieņēmumu avots budžetā.

Prusaks