[Autoliste] Re: m?

arc at intelectuals.net arc at intelectuals.net
Wed Jun 20 11:57:58 EEST 2012

On Wed, June 20, 2012 8:10 am, Juris Knakis wrote:

> Rietumu frontē - bez
> pārmaiņām! :-)))))))))))))) A kas jauns tavā frontē? :-)Varbūt
> kāds auto no klučiem nocelts? :-)))))))))))

vot itkā jau ar nekas, no kuchiem, jeb pat smalkāk - no pacēlaja ar
nekas nau nocelts. noshrotēts nekas nau, sataisīts ar ne, klāt nācis
ar ne. aa vispār ir gan - volvo atdots ģimenes koplietošanai un
temporāri ienācies '84.gada golfiņš, 1.3 automāts. katrs brauciens
kā piedzīvojums :-)) laigan jāatzīst - reti labi saglabāts
oriģināleksemplārs.

bērnu skaits ar nau mainījies :) laika un naudas ar nau tāpat kā
iepriekš:-)

bet par to kas uz pacēlāja, vispār viena jauna atziņa ir, jeb
pareizāk sakot atziņas apstiprinājums, atziņa bija jau pirms gada:
braukt ar bsk, dot4 vietā var(iemesls bija tekošs cilindrs, ielejot bsk
pusgadu netecēja:-)), bet nau labi, intensīvi spaidot var ātri
nosvilināt sajūgu (lēni nāk atpakaļ)

šai sakarā vēl varētu būt jautājums kādā virzienā rakt pēc
kaukādiem custom hidraulikas cilindīšiem. interesē sajūga
izspiedējcilindrs pie kārbas. kaukādas bildes ar esošo un vēlamo
sameklēšu vēlāk.
tur tā visa "hujovina" mainās sakarā ar priekšējā reduktora
nomaiņu, lūdz ar ko kardāns vairs īsti neiet kā agrāk, bet grib iet
gandrīz turpat kur grib atrasties sajūga cilindrs :)

pagaidām tas viss jau protams darbojas ar kuvaldas, j$#$%^, un
slīpmašīnas pielietošanas metodi, izmantojot šo to, ko var dabūt
hansafelxā, betnu nau īsti tā kā gribētos, jo ja trūkst  kādi
spilveni vai stiprinājumi, tad pasākums lido :)

kaukā tā.
=)
arc

> Ruu<br
> P.S. Listē
> noteikti ir kāds guru, kurš varētu uz ātro pateikt: ko mans kaimiņu
> tantāns var redzēt iekš TV kastes, ja tantānam nav nekādu
> kabeļu / satelītu, bet tikai drāte, kura nāk no "kolektīvās"
> jumta antenas, kā jau daudzdzīvokļu mājās?

hmm, nu? ko? kas to zin ko kāds aktīvists palaidis pa jūsu "kolektīvo"
antenu :)
vispār es te kaukad salīdzinoši nesen (~ pirms gada) testējo jauno lcd
monitoru ar iebūvēto tv tjuuneri, un ar kaukādu vecu dvb-tv anteniņu
šo to varēja saķert