[Autoliste] Re: traķists-juvelieris

arc arc at intelectuals.net
Thu Jun 7 16:22:39 EEST 2012

Martins wrote, On 2012.06.07. 16:04:
> Ko nozīmē bija.... Ir Skudriņš, Kurlandē startēja! Visi joprojām daiļi

oinu piedo, tak mineeju jau ka brauc, tik es nebiju informeets par
teerpiem, jo nodarbojoties ar blakustopikaa mineetajaam lietaam, citam
nekam vairs neatliek laika :D
visas bobjveidiigaas tehnikas vieniibas ar pamazaam izpleeen ruusas
pleeksnees kaukaados kaktos. aknee, viena jau  gandriiz tresho meenesi
aiznjem vietu kaiminjam uz paceelaaja bez tiltiem, betnu visas iespeejas
ka jamajam tas apniks.

> un eleganti. Reku viena kontrolpunkta bildīte:
> http://www.trofi.lv/wp-content/uploads/2012/06/IMGP0020a.jpg
> Laikam tikai pirmajā dienā arī nofinišēja un otrā nestartēja, kaut ko
> tur salauza, svaigi sabūvēts auto tomēr...

mm, kas pa auto? tur peec taa luktura nevar nevella saprast ;) maniiju
tik ka klasi mainiijis ;)

> M.
>

> 2012/6/7 arc <arc at intelectuals.net <mailto:arc at intelectuals.net>>

>     iespaidiigs. neneu teeli veel brauc shobaltdien,tik laikam tr1, bet
>     es vairs neesmu informaats par nianseem ;)))

=)
arc