[Autoliste] Re: traķists-juvelieris

arc arc at intelectuals.net
Thu Jun 7 15:50:33 EEST 2012

Kaspars wrote, On 2012.06.07. 14:10:
> Bildes studijā!

tieshi taa :-) gaidam ar nepacietiibu

> K.
>
> 2012. gada 7. jūnijs 14:03 Māra Niedra <maara at dagmaara.lv
>
>     Mums te šodien uzstāda biokanalizāciju, kamdēļ visu dienu pa pagalmu

vot un par shito ari.. citaad buus jaabrauc ciemos ieveerteet ;))))

>     rosās traķis-ekskavators. Nu ziniet... man tā tuvumā nebij nācies ko
>     tik filigrānu vērot. Jau agrāk biju visai neiecietīga pret visādu
>     ziliņu šoferīšiem, kuri ņaudēja, ka nevarot ievest pagalmā briketes,
>     ka esot turpat uz ielas jākrauj, bet tagad man vienkārši to nemākuļu
>     būs žēl. Izcils darbs, nav cita vārda. Tā, lai stils līdz galam

nu es pateikshu, kaa cilveeks, kuru, ja vaig kautkur dabuut iekshaa, tad
jaasaka - tur nebrauc, neiebrauksi ;))))
ir tomeer smaga atshkjiriiba starp zilinju, un moderno traktortehniku.
(cik modernu, nau ne jausmas, jo sk. saakumaa, bildes ta studijaa naff)
un ir tehnika ar kuru ir prieks kaukur ietunciities, un tehnika ar kuru
sakostiem zobiem kaukaa liidz aptuvenam finisham, turklaat biezhi vien
tehnikas staavoklis nosaka shoferiishus, un otraadi ar :)

un iespeejams ari ka briketes teu var ievast kaut istabaa, tik vai tu
akkal bribeesi tik par to maksaat.

>     izturēts, šim vēl balta krādziņa, šikas saulenes un nerimstošs
>     smaids Smaidiņš
>     maara

:-) mhh, nau nevienas bildes uz sitiena, bet bij reiz 4x4 aprindaas
taads skudrinjsh ar kompaaniju, un ekipaazhai bij ljoti koloriits teels,
dubljos liidz ausiim, bet visi smalkos uzvalcinjos un shlipsees.
teerps gan bij speciaali pielaagots taadaam izdariibaam, bet skats
iespaidiigs. neneu teeli veel brauc shobaltdien,tik laikam tr1, bet es
vairs neesmu informaats par nianseem ;)))

=)
arc
p.s aa 1 tomeer atradu
http://4x4sport.lv/images/stories/SkudrinTeam.jpg