[Autoliste] Re: traķists-juvelieris

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Jun 7 15:48:11 EEST 2012

zin, kaut kā ne parasti, ne šobrīd - pusotru mēnesi pirms dzemdībam, tā nav aktualitāte.
tak – izdarīgs un smaidīgs cilvēks priecē apkārtējos vienkārši tāpat.
maara

Kaut kā ienāca prātā storiji par baseinu tīrītājiem, logu mazgātājiem un dārzniekiem..DD

ramonz
======

Citējot Māra Niedra mailto:maara at dagmaara.lv:
  Mums te šodien uzstāda biokanalizāciju, kamdēļ visu dienu pa pagalmu rosās traķis-ekskavators. Nu ziniet... man tā tuvumā nebij nācies ko tik filigrānu vērot. Jau agrāk biju visai neiecietīga pret visādu ziliņu šoferīšiem, kuri ņaudēja, ka nevarot ievest pagalmā briketes, ka esot turpat uz ielas jākrauj, bet tagad man vienkārši to nemākuļu būs žēl. Izcils darbs, nav cita vārda. Tā, lai stils līdz galam izturēts, šim vēl balta krādziņa, šikas saulenes un nerimstošs smaids
  maara