[Autoliste] Re: mezhaparks

Evita Egle evulis at gmail.com
Sun Jun 3 13:16:11 EEST 2012

Mums gan nebija steigas, tāpēc vienkāršāk.
Nolikām auto pa 2 lvl stāvvietā un smuki aizčāpojām.
Pa ceļas apskatījām bērnu laukumus, Meža kaķi, sīkie saņēma apsolīumu
vasarā te vēlreiz atgriezties un visi priecīgi un apmierināti :)

Evulis, kārtējo reizi pārliecinājās, ka esot skatītāja lomā, sajūtas ir
foršas, bet piezemētākas nekā esot tur -  uz lielās skatuves. Tāpēc liels
prieks, ka mans puika šoreiz izbaudīja emocijas korista lomā. Savācot mazos
dziedātājus pēc 2 dienu pavadīšanas lietu - izmirkuši līdz pēdējai vīlītei,
sapguruši, bet smaids līdz ausīm un acis mirdz! :)

2012. gada 3. jūnijs 10:15 arc <arc at intelectuals.net> rakstīja: