[Autoliste] Re: mezhaparks

arc arc at intelectuals.net
Sun Jun 3 10:15:43 EEST 2012

Janis Berzins wrote, On 2012.05.31. 19:24:
> Teishi taa.
> Es ne tik sen uz sanaaskmi biju tur, vairaakas dienas ieprieksh
> nozinjoju auto Nr, sanjeemu A4 izmeera cauralidi uz to datumu un
> instrukciju braukt no Ziemeljblaamzas puses.

un cik naudinjas atstaaji par pasaakumu?

> Pa celjam nevienu municipālo nemanīju, neviens arii to caurlaidi nekur
> neprasiija, vienkaarshi braucu kur vajag.

nu ok, ja veelkaadreiz buus taada vaidziiba, njemshu veeraa un laiciigi
iepeetiishu caurlaizhu dabuushanas iespeeju.

patreiz izeja no situaacijas tika rasta pielietojot gana lielu
transportliidzekli, kur bez pasazhieriem, var aatri sastumt iekshaa ari
velosipeedus, un metode ar sho liidzekli pielidot pie pasha kjiegjelja
aiz iki no miilgraavja puses un aatri izstumt visu laukaa, un naski
griezhot pedaaljus paspeet galameerkjii nonaakt uz sekundi peedeejaa
briidii :DD viens velosipeeds pat speciaali tika apriikots ar
bagazhnieku kravas novietoshanai :)

(kaapeec taada staiga ir cits staasts, bet shoreiz taa vajadzeeja)

=)
arc
p.s.

vispaareejais iespaids - mezhaparks ir TAAAADA $$$$$$$ kaashamaa vieta
riigas domei&pashvaldiibas policijai ka maz neliekaas.
citaas vietaas uz pasaakumiem ziimes (X) apstaaties aizliegts tiek
aizliimeetas ar melno pleevi un ielu malaas atljauts novietot
transportliidzekljus, bet mezhaparkaa naski tiek pielietotas
paarvietojamaas ziimes apstaaties aizliegts, papildinaatas ar naskaam
pashvaldiibas policijas ekipaazhaam, kas prieciigi berzee rokas ieraugot
kaarteejo steidziigo autovaadiitaaju, vietaa kur veel vakar tak
aizliedzoshaa ziimee nebija, nogaida kad tas aizsteidzas un maniigi
liimee plaaksteri.
turklaat nabaga policisti jau pa dienu ir taa nokaitinaati ka valoda
raustaas un rokas un zizhlji triic un sakariigi pakomuceet ar tiem vairs
nau iespeejams.
vai tieshaam tur nav iespeejama sakariiga satiksmes un policijas darba
organizaacija, taa lai visi buutu apmierinaati????

bet laikam jau ne, jo citaadi nevareetu ieraust kaudzi naudas par sodiem.
taaka - buusiet tajaa pusee - esiet iipashi uzmaniigi :)

tas viss tikai taads veess noveerojums "no malas", kurā pateicoties
laiciigai ieprieksheejai vietas izpeetai un veeriigai situācijas
izvērtēšanai, neskatoties uz steigu izdevaas veikli taa ari palikt
"noveerotaaja" statusaa :-)))))

kaukaa taa...