[Autoliste] Re: Meistars nīded

Agritis agritis at balticom.lv
Tue May 22 18:58:00 EEST 2012

Nezinu, kāpēc nevar piemeklēt, tā servisa guru saka. Man jau arī liekas, ka
nevar būt tik unikāli virzuļi, kurus no cita moča nevarētu piemeklēt.

Esmu tāds kā situācijas ķīlnieks, jo mocim motors ir "sabērts maisiņā", kā
rezultātā atliek tikai cerēt, ka viņš kādreiz tomēr tiks sataisīts.

Situācija tādā - pēc A burta dabūšanas uz "dulluma" rēķina par sviestmaizi
(salīdzinoši) nopirku Honda Shadow VT700C 1984. Tas krāms manā acu priekšā
saviem spēkiem atbrauca no Skrīveriem uz Rīgu, arī pats pēc tam vēl pāris
līkumus izbraucu, un tad aizvedu uz servisu pirms apskates (dakša suloja,
izpūtēji skaļi utt.). Atklājās, ka sūdīgi strādā viens cilindrs un eļļu
spiež iekšā dzeses sķidrumā, tāpēc tas motors tika izjaukts un tur atklājās
pilnīgi kapi. Tagad mocis 2 gadi jau stāv servisā, jo Honda detaļas priekš
tik veca krāma nepiedāvā. USĀ tika dabūts viss (jaunas ķēdes, sadalenes,
blīves, šāles u.c. crap, izņemot virzuļus un gredzenus, kurus vajag 2.
remontizmēru (+0.5). Lūk tādas lietas USĀ vairs nav, pat standartizmēri.
Standartizmērs no VT750 neder, jo tam "bore" ir +3 salīdzinājumā ar VT700,
bet uz tik lielu izmēru VT700 cilindrus "izborēt" nevar. Nauda tur ir
iegrūzta oi-oi-oi, attiecīgi atliek vēl cerēt, ka tos virzuļus un gredzenus
priekš tiem var uztaisīt pēc veco parauga, tikai maķenīt lielākus.

Agritis
e32