[Autoliste] Re: Meistars nīded

arc arc at intelectuals.net
Sat May 19 16:46:34 EEST 2012

Agritis wrote, On 2012.05.19. 11:56:

> Vai LV ir meistari pieejami, kas no "metāla klucīša" var uztaisīt
> virzuli priekš 4-taktu motora mocim? Un cik tāds hipotētisks pakalpojums
> varētu maksāt?

neko nezinu par mocīti, bet saulaik dizeļcentrā Rankas ielā (?) bij
stentds ar visaadiem briinumiem, no kaa tik tautas daiļamata meistari
mājas apstākļos nau pamanījušies kautko motoram pagatavot, tai skaita
koka virzuļi utt.. :)

bet par tēmu virzulis, es domāju ka var pakomunicēt divos virzienos
www.ramoto.lv
www.amatnieks.lv

paliek protams jautaajums kāpēc uztaisīt, nevis piemekjlēt?

ja kaukāda eksotika vaai anikvārs, tad peec pirmaas adreses Juris Ramba
ir tai jomā, k;a taut;a saka, pudu sāls izēdis, un cik n;acies
saskarties, netsaka sakarīgas konsultācijas.

amatnieka meistaram kurš bija ar mieru pagadatvot dajebko uz sitena
nosaukumu netaminu, pārsvarā tur gatavoti visādi zobrati transmisijām :)

=)
arc