[Autoliste] Re: paardodu 4 lietos diskus (bijushi uz audi 80) + 4 vasaras riepas 14R 185/70.

arc arc at intelectuals.net
Tue May 15 22:57:18 EEST 2012

rower wrote, On 2012.05.15. 10:46:
> Hello autoliste,
>
>    subj. gribu 10 par katru disku un 5 par katru no riepjiem.

audi 80 kaads? 108 vaij golfs?
neenu, man nevaig, bet jajau te taads tirgus panesaas, ta es ari varu
piedaavaat origjinaalos audi 80 4x100 14" ljitokus :-)
riepas jau noborteetas, jo bija pieteicies pirceejs, bet pazuda ar galiem.
bet ja vaig var meegjinaat ari riepas atrast.

>    par visu kopaa - 50

mhm, tieshtaa :)

>    riepjiem protektors ap 5mm, vasarai vajadzeetu buut OK.
>    2y staveejushas siltumaa (istabaa).
>
>    motiveets tirgus iespeejams.

> rowers, tiirot vecaas noliktavas.

=)
arc
apmeeram taapat, aa veel 5 blekja diski no 626 mazdas ir dabonami, un
faktiski visas detaljas no mineetaas mazdas :(  tika secinaats ka
neatmaksaajas ciiniities ar ruusu tam dzelzim, bet viss pareejais itkaa
ok bija.
pashlaik aizrunaati laikam tik kartera vaaks un pavarotnjiki ;>>>