[Autoliste] Re: Auto noma, elektriķis

Tornis tornis at gmail.com
Thu May 3 23:01:14 EEST 2012

Latvijā nepateikšu ne vienu ne otru, bet offtopic: šobrīd zem loga stāv no Hertz aizlienēts Chevrolet Cruze 1.8  manual 5d hečbeks, pēc pirmās nedēļas izbrīnīts esmu -  interesanti, cik ar šo salīdzinoši labi pārvietoties - pat pa Švarcvaldi un bāņiem, nu Ok, daudz virs 150 gan pašam nepatīk, bet cēliens vēl nav beidzies. Pie pilnas mašīnas ar 120 patēriņš pa bāni 7.7/100. Galīgi nejūt lētumu.