[Autoliste] Re: veesture - kam ir divi minji ?

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Apr 30 10:37:26 EEST 2012

Atslābums dažādu iemeslu dēļ. Joprojām lūkojamies, tak mazāk aktīvi. Baikāls
šovasar plānoto vasaras Eiropas loku, cik man zināms, ir atcēlis, savukārt
līdz nākamās vasaras Islandes iekarošanai vēl laiks. Savukārt toveris, niva
un pārēje lūžņi šobŗid un vēl dažus mēnešus ļot labi skrūvējas tepat
pagalmā.
maara

Juris Knakis wrote, On 2012.04.26. 7:56:

> ==============================
> Labāk nebūtu pārdevis, bet uzbūvējis kādu nebūt "8 durvju kauču"
> :-))))))) No kāziniekiem
> nevarētu atkauties! :-)))) Vai bēriniekiem, ja melns ....

ainu, nevajag, kotik visu mees nebuutu vareejushi uzbuuveet... ;))))))
un cik daudz viskaukaa laba aiziet tralalalaa tapeec ka nau liela forsha
angaara kur to visu tureet ...

btw
nezkaa autolistei&baikals sokaas ar skruuveejamaas vietas mekleejumiem? :)

=)
arc