[Autoliste] Re: Akumulators

arc arc at intelectuals.net
Sat Apr 28 10:36:58 EEST 2012

Krescendo Paranoja wrote, On 2012.04.28. 9:12:
> Sveiki!
>
> Probl; auto normāli nobraucis garas distances, tad 2 dienas pastāvējis,
> aķis tukšs.
> Nočekoju el. ķēdes, nekur lielu zudumu nav. Nu signalizācija izskatās
> nedaudz aizdomīga, bet drošeklis tādā vietā, kur ieslēdzot sign. viņam
> klāt netiek.
> Jautājums; var aķis pats no sevis nosprāgt tā pa fikso? Plates iekšā
> nočekot bezcers, bezapkalpes variants.

hmm, parasti jau ari "neapkalpojamiem" akjiem var atrast kaa kauko
nodiiraajot tikt iekshaa pauureet :)

> Varbūt uzlādēt, nolikt plauktā un pēc 2 dienām pamērīt spriegumu?

un tur ari atstaat - man ar plaukta staav viens spraagons, bet tur ir
kaukaada pashizlaade, pa 2dienaam ne, bet pa nedeelju, pusotru istabaa
uz plaukta tukshss, bet 3-4dienas uz auto toch staaveeja ka prieks.
ja kas - varu ietot patesteeties

katraa zinjaa ja atceries kad/kur un kaa to akumulatoru pirki - tad
shtuko, ja vairs ne/nezini, imho nauko daudz domaat, ja nau kaukaads
lieldiizelis ar megaakji, tas akjis tak nau vairs zeltachupa. un akju
razhotaajiem tak ar naudu maksaa ne vairs par to ka uzbuuvee akji, kas
50gadus kalpo, bet lai noiet garantijaa paredzeeto un tad aatri nospraagst.

=)
arc